sedaa0 Merhaba kızlar. Oğlum 42 günlük. Doğduğundan beri sleepy natural kullanıyoruz. Bezden genel olarak çok memnunum ama cırt cırtları iyice sinirimi bozmaya başladı sürekli açılıyor. Siz ne kullanıyorsunuz?
Melovealp Doğduğundan beri prima premuım care arada prima aktif bebek kullandım,şimdi premuım care külot beze başlayacağım bir paket aldım oda güzel.Bebeğim 15 aylık.Hiç taşma sızma olmadı piyasanın en iyisi bence
sedaa0 Melovealp evet ondan birkaç tane ben de kullandım. Çok kaliteli bir bez ama fiyatı da ona göre tabii 😂