happyymotheroftwo Gitmeli miyim sizce kızlar? Bilemedim açıkçası götürdünüz mü sizler birde 9 ay 5 gün oldu 5 gün geçti yani
yirmiikikasim23 happyymotheroftwo benim arkadasimi cagirmislar ama beni sadece izlem icin cagirdilar yani asi tercihen yapiliyormus ondan cagirmamislardir sizi
sessi happyymotheroftwo kızamık aşısı için çağrılıyor o bölgede kızamık vakası veya riski varsa sağlık bakanlığı öne çekiyor eğer risk yoksa gönüllü isterseniz 9. Ay da erken yaptırabiliyorsunuz. Normal aşılama takvimi 1 yaş
happyymotheroftwo yirmiikikasim23 aysebb berrakhsmnlr sessi cennetlerim arasardaannesi Begonvil__ Tamamdır anladım kızlar teşekkür ederim fikirleriniz için Demek ki burada öyle bir tehlike yok ki çağrılmadık aşı için bir yaşını bekleyeceğim muhtemelen öyle yaparım
yirmiikikasim23 belus 9. Ay asisi artik hemsiremi saglik ocagimi orasini bilmiyorum ama tercihen yapiliyomus cunku ayni asi 1. Yas asisinin icerisinde varmis
berrakhsmnlr Ayda izlem var aşı yok yani isteğe bağlı yaptırıyorsunuz kan tahlili istiyor birde aşıyı ben yaptırmadım kan tahlilini de telefondan hallettim
berrakhsmnlr Nacafa ben yeni taşındım buraya o yüzden biraz uzak kalıyor sağlık ocağı arayıp e nabızdan tahlil değerlerini söyledim sisteme girdiler
arasardaannesi happyymotheroftwo sosyal iseniz hastalık kapmaması ıcın yaptırmak daha ıy bızım soğuk havalardı pek sosyallik yoktu ondan yaptırmadık🌺
buse4175 Kan sayımı için öğleden sonra randevu alsam olur mu kızlar sabah falan değil dime bi saatti yok yani
cansu3545 Ya bize 9 ay için randevu yazdı şimdi tereddüt ettim böyle söylenince. Bide kan mı veriyo bebek