Kizim1 Kizlar 1 haftalik bebegimi bu havalarda nasıl giydirmeliyim uzun giydirsem sicak mı ona diyorum kısa giydirsem üşümezmi diyorum😁 sizler nasıl giydiriyorsunuz?
mombarbie_ Kizim1 kısa kollu ince bir zıbın alt ve ince çorap yeterli olacaktır ilk 1 ay kendimiz nasıl giyiniyorsak 1 tık fazla giydiriyoruz evinizin derecesinede bağlı tabiki
evsaminik Kizim1 bende sizin gibi düşünüyordum ama ilk bir haftadan sonra sadece kısa kollu zıbına geçtim hiçte sorun yaşamadım şuan 49 günlüğüz ☺️
miniikmucizem_ 2 ay 3 günlük bebeğim var bazen ince kollu zıbın bazen kolsuz bazen askılı zıbın giydiriyorum sadece
Sedef221024 Kizim1 canım ne üşümesi bu sıcakta her yer yanıyor giydirme çocuğu öyle şeyler ben sadece bez takıp bırakıyorum hiç rahat değilsen sıfır kollu zıbın giydir çorap falan giydirme yazık çocuğa ya
Kizim1 crybaby evet canım onuda düşünüyorum annelik işte 😁 kısa giydirsem üşürmü uzun giydirsem sıcaklar mı😁
Usnac1995 Kizim1 Aman canım havalar felaket sıcak, kısa kollu bir zıbın giydir, istersen bir de şort giydirirsin. Çoraba bile gerek yok Zaten üşürsen göğsü falan soğuk olur anlarsın ama mümkün değil bu havada uzun giydirip terletme bebişi annesi ❤️
izd Kizim1 annedeki hormonlardan ötürü, baba ne giyerse aynısı derler.. yani baba şoet giyor ise bebek de kısa giyebilir gibi. Benim bebeğim kış bebeği idi ama yine de zıbın ve pijama giydirirdim mesela kalın hiç giydirmedim ki şu an havalar çok sıcak benim kız beziyle yaşıyor
ymrasl Kizim1 1 aylık anneyim sadece zıbın gıydırıyorum ilk günler bılmıyordum şapka bile takıyordum çocuk ağlaya ağlaya bır hal oluyordu sonradan zıbın gıydırmeye başladım rahatladı resmen