Handeeeeee Normalde çok düzenlidir ya da gecikir ilk kez erken oldum 😅 anksiyeteli olduğum için korktum😞
Ecem__ Handeeeeee olabiliyor canim bazne ay 30 31 cekiyor gunler saatler derken 2 gun erken yada gec gelmesi normal ben gecen ay ayin 17 oldum normlade 15 nde olmam lazim 28 gunde 1 oluyorum..bu ay 2 gun gec oldum meselaaaa ve ilk defa oluyor