Ben oğluma 5.5 aylıkken ek gıdaya başladım ve 8.5 aylık olana kadar hep kabızdı düzenli dulcasoft kullanıyordum o rahatlatıyordu. Doktorumuz bağırsaklarını tam sindiremiyor olabilir dedi. Tabii bu süreçte kuru kayısı armut vs hep kullandım ama değişilik olmadı bir gün unutsam ilacı çok ağlayarak yapardı zorlanırdı. Ta ki 8.5 aylık oldu bir anda düzeldi çok şükür artık kullanmıyorum dulcasoftu