Oğlum 5 Ay 5 günlük. 10 gün önce 7300dü kilosu boyu 69 cmdi. Doktor kilo alımında azalma var 10 gün takip edelim en az 150 gr alması gerek dedi. Bugün ölçtürdüm 300 gr vermiş 7000 kg şu anda. Emmesi çişli bezi çok iyiydi ben fazla fazla almıştır diye düşündüm görünce şok oldum ve çok mutsuzum. Başına böyle bir şey gelen var mı neler yaptınız