bberilahsen toplasan 2 aylık bebeğim şuana kadr ağlama krizine beş altı defa girmiştir o beş altı defa için bile karnı ağrıyor şerbet ver demeye başlıyorlardi yani görmemiş gibi bebek bu tabi ağlayacak uyuyor ilk zamanlar uykusu güzeldi diodukae neden hareketsiz uyuyor yani bı aylık zamanlarda bile hayır bebek napsin halay mi çeksin anlamsız 🤦🏻♀️ aman ben artık umursamiom valla canları cehenneme bebeğime obez gibi ayyyy normal mi bile diolardi özellikle eşim tarafi