Kızlar artık büyüyorlar ve herbirinin kendine has özellikleri huyları var. Benim çevremde pek yaşıt çocuk olmadığı için gözlemleme şansım olmuyor. Neler yapıyorsunuz, gününüz nasıl geçiyor? Yaz olduğu için biz evde baya sıkılıyoruz çözüm önerileriniz neler? Ha bi de beceriler ne durumda? Kendi kendine giyiniyor mu, kendi tuvalete girip elini yıkayıp çıkıyor mu, kendi kendine yiyor mu? Sosyalleşmesi nasıl, kendi parkta falan çocuklarla arkadaş olmak için adım atar mı? Tam olarak çoğunu kendi başlarına yapamazlar diye düşünüyorum ama ne düzeyde bebitolarınız merak ediyorum doğrusu ☺️🌸 hem biraz sohbet postu olur uzun zamandır yokum buralarda