@“1zeynosileannis”
Bende de 39. günde kanama oldu normalde çoktan bitmişti 20. Gün gibi
Doktora danıştım regl kanaması mı yoksa lohusalığım bitmedi mi diye bitmediğini normal olduğunu söyledi ama 5 gün oldu şuan ve bence âdet oluyorum çok şaşırdım çevremde kimse bu şekilde olmamış. En az 3 ay sonra olan olmuş hatta 1 yılı bulan üzülmüştüm açıkcası anormal bir durum gibi geldi sizi şuan duyunca sevindim