Benim oğlum 3 aylık olana kadar çok güzel emdi sütümde vardı 3.ayın sonunda asla emmedi çok uğraştım çok çabaladım o emmedikçe sütümde kesildi neyse mamaya geçtik sonra mamayı da anne sütü gibi güzel içiyordu 8,5aylık şuan 1 haftadır mamayı da bıraktı asla içmiyor asla biberonu görünce ağlamaya başlıyor çocuk gerçekten çok yıprandım ek gıda alıyor sadece 1 haftadır yani aç kalıyor ama yok içmiyor bir iki gün ek gıdaya ara vereyim mamaya yoğunlaşayım dedim çocuk aç durdu resmen biri bana akıl versin napıcam ben bu arada gözle görülür şekilde kilo da kaybetti