Bizede yapışık gibi gelmişti. Dedik bunda bi gariplik var normalde bu böyle olmamalı 😂 sünnet yapana değil başka doktora gösterelim dedik. O yapışıklık gayet normalmiş. Çiş yaptıkça ve organı gelişim gösterdikçe tamamen normal görüntüye sahip oluyormuş. Yinede için rahat etmezse danış bi doktora yüreğin soğusun 😌