mom0010 ilk aşılar çünkü ilk senesinde iki tane yapılıyor. Bizde yeni yaptırdık karma 2 yi. Şimdi lösemi var 2 doz 15 gün arayla daha sonra kuduz var. Bunlar bittikten sonra senede 1 e dönüyor. Karma 2 yi cagirdiklari gunde goturmenizi tavsiye ederim zamanını geçirmeyin yoksa 1. Karma da işe yaramaz