Merhaba arkadaşlar tam 4 ayını doldurmuş ikiz kızlarım var. Gündüzleri uyumuyorlar. Yerlerine koyar koymaz uyanıyorlar. Çıt olsa gözler açılıyor. Gece böyle bir şey yok. Doktoru bu ayda normal olduğunu söylüyor. Ama ciddi ciddi yorulmaya başladım. Sürekli başlarını bekliyorum uyandılar mı uyanacaklar mı ? Sizin bu zamanlarda aynı sıkıntılarınız oldu mu ? Nasıl üstesinden geldiniz ?