Kızlar oğlum 3 yaşında tuvalet eğitimine başladık 4 gün önce çok şükür 1 günde öğrendi söylüyor gece de sıkıntı yasatmiyor sadece günde 2 kere bezine kaka yapan çocuk 4 gündür sdece 1 kere tuvalete yapabildi bir daha kakasını yapamadı oturuyor geldi kalam diyor ama yapamıyor bu durumu yaşayan var mı