[silindi]
[silindi] Teşekkürler, 7-8kili kadar verdim,, ben çok sıkı diyet yapmıyorum, tatlı yemiyorum 2ayi geçti, bir de paketli gıda yememeye çalışıyorum, akşam yemeğinden sonra pek bişey yememeye çalışıyorum, suyu zaten çok içen biriyim özellikle yazın, iki aydır sadece dün yanlışlıkla şeker ilaveli aldığım gronalayi yedim, yine şekersiz devam ediyorum, 2ah kadar devam etmeyi düşünüyorum ama bu ara durdu, bazen artmış gibi görünüyor,