Ladimaki Daldım çocuklara birden poğaça hamuruna fazla un attım. Şimdi manti hamuru gibi sert oldu. Bu hamuru nasıl değerlendire bilirim. Poğaça olmaz daha ekmek falan olurmu Napayım kızlar bir yardim edin.
TarcinliSutlacim Ladimaki mantı hamuru gibi oldu ise mantı yap kardeşim 😄 geçmiş olsun acaba pişi falan olur mu ki ya da lavaş falan bilemedim 😇
Ladimaki anneyimannea Evet aşırı sert oldu manti hamuru gibi yağ döktüm ama yine olmadı üstünden 15 dakka geçti şimdi gidip döksem olurmu.
Ladimaki TarcinliSutlacim içinde süt yağ su şeker tuz tereyağı ve yumurta aki var sence manti olurmu 🤦♀️pişi mantıklı geldi acaba bilen biri çıkarmı 😒
TarcinliSutlacim Ladimaki mantı gibi deyince🤭 ama pişiye süt veya yoğurt koyuyorlar ya bence pişi olur
Ladimaki Bsjdldkdkdld madem suyu yok evde üstünden yarım saat geçmiştir belki daha fazla gidip alıp gelsem olurmu.
salakmisincemilee Ladimaki hicbisey olmazdi yogurup tekrar mayalanmaya birakinca oluyor yani cok zaman gecmis naptiniz kurtarabildiniz mi merak ettim
Ladimaki salakmisincemilee yapamadım kimse cevap vermeyince bende ekmek yaptım güzel de oldu 😊 Teşekkür ederim sizede 🌸