Kızlar 3 aylık kızım var, dünden beri kızımda 37,1 derece ateş var, calpol verdim düştü, eli de sürekli ağzında kusma iştahsızlık baygın gibi uyuma yok, 3. Ay atağı olabilir diye üstünde durmadım yine ölçtüm 37,1 olmuş kafası da sıcak, yarın da doktora gidicez. Sizce ne yapmalıyım yada başına gelen var mı?