Merhaba, kızım 17 aylık aslında gece beslenmesini kesecek değildim ama artık uyanmaları saat başını buldu ve ben çalışan bir anneyim sabah bir saat uykuyla kalkıp işe gidiyorum bu yüzden gece beslenmesini kesmek istedim bir hafta önce 4 gün denedim ama sadece azaltabildim kesemedim çok ağladı ben de bıraktım kıyamadım sonra da burda okuyorum bırakınca uyku kalitesi artıyor anne rahatlıyor zaten gündüz kesmeyi düşünmüyorum bu yüzden yeniden karar verdim iki gecedir meme vermiyorum ama sabah olup da etraf aydınlanınca yani saat 6 gibi asla uyutamıyorum bu yüzden sabah oldu diye veriyorum memeyi 1 saat daha uyuyup uyanıyor zaten uyandığında ben işe gidiyorum yanlış mı yapıyorum acaba? Ne kadar sürer bu ilk gece ağlamadı ama dün ağladı yani sakinleştirdim ağlamasına müsade etmedim çok da sıcak olduğu için uykuya dalamıyor. Ne yapmam lazım geçen denediğimde 4 gün olmasına rağmen alışmamıştı ve gece uyanmaları aynıydı bir kalkıp 3-4 saat boyunca uyumuyor