Kızlar bebeğim 4 aylık nerdeyse 2,5 aydı çekiyoruz bu sıkıntıyı kaç kere doktora gittiysem bi faydasını göremedim. Bide şimdi öksürük eklendi geniz akıntımızda var. Yaşadığımız şehrinde havası çok kuru bu yüzden geçmediğini düşünüyorum. Bu nebulizatör veya soğuk buhar makinalarının faydasını görürmüyüm sizce