sugarmomy Cidden bu bana o kadar saçma geliyor ki. Yani bu çocuk aşı oldu sonuçta. Hafifletilmiş hastalık enjekte edildi. Kanında enfeksiyon çıkması kadar normal bir şey olabilir mi? Ama bunu yapanlar da doktor. Doktordan iyi bilecek değilim herhalde deyip kendimi susturmak istiyorum ama üst komşumun oğlu için “Her aşı sonrası antibiyotik kullanıyoruz.” lafı kulaklarımda çınlayıp doktorlara olan güvenimi yerle bir ediyor. O aşıların tutması için, çocukların bağışıklık sisteminin aşıdaki bakterilerle mücadele etmesi gerekiyor. Antibiyotikle bu nasıl mümkün olabilir. Asla mantığım almayacak.