
Kızik 14 aylık 12 kilo sleepy 4 Maxi kullaniyoruz kenarları bu şekilde krem sürerek geçer dedim geçmedi 5 numara kullanınca büyük 4 kullanınca da tam oturuyor kaç kullanmicam kızlar küçücük gotu var bezi doldurmuyor bu bezle alakalimi tahriş mi olmuş pisikmi olmuş napmam laixm nasıl gecr bazen geccek gibi oluyor sonra bidaha aynı