Aysenur_kacar Kızlar afedersiniz ama bişey sorcam bu aralar ben ve kızımda aşırı ishal var nedendir acaba
endoplazmikretikulumiste Aysenur_kacar bağırsak enfeksıyonu olabilir yediğiniz birşey bozuyor olabilir
efeninannesi4207 Aysenur_kacar benim oglum da öyle ya hiç böyle olmamjsti dişten diye düşünüyorum çünkü eli hep ağzına. Dün ateşi oldu bir kere şurup verdim geçti. Bugün de 4 kere sulu şekilde ishal yaptı.
Aysenur_kacar endoplazmikretikulumiste bende mi kızda mı şu sıra dişte çıkarıyor 11 buçuk aylık Şanlıurfa’da yaşıyorum havada çok sıcak bunlardam kaynaklı da olabilir mi
izd Sanıyorum bir viral saşgın var ailece biz de atlattık. İlacı var ishal kesen ından kullandım kızımda ishal değil ama kusma olarak bir gün srüdü sadece.. ben on beş gün falan..