Kaç tane happy kids hesabım gitti numara istiyor giriyorum kayıtlı diyor numaraya sms gibi gönderilmiyor e postadan açtım ama numara istiyor olmuyor geçende aynı oldu numara isteye isteye hesap gitti numara giriyorum hesap kayıtlı giriş ekranında kullan diyor numara girilmiyor deliricemmm ben ne yapıcammmm yaaaa