Merhaba. Ben de bir haftadır süt ve süt ürünleri tüketmiyorum. Bebeğim alerji olabilirmiş. Deniyoruz 4 hafta boyunca. Paketli gıdaları kullanmayın, yemeklerinizi zeytinyağı ile pişirin. Ekmekler fırından alınıyor ben riske atmıyorum yemiyorum içinde ne olduğunu bilmediğim için. Süt kullanacaksam yulaf sütü tercih etmeye başladım. Her paketli ürünün üzerini okuyorum varsa süt kullanmıyorum