Kafam daha yeni yerine geliyor kızlar bundan senelere önce Bi durumdan kadın doğuma gitmiştim reğl geçikme ve aşırı akıntıdan dolayı
O zaman düşük yaptığım yazılmış ama aslında parça düşürdüm daha doğrusu yara varmış ondan kaynaklı ama şuan sistem de hala Bi düşük yapmış olarak gözüküyorum hangi doktora gittiysem 1 düşüğün var diyorlar