acy Merhaba kızlar oğlum 42 günlük sadece anne sütü içiyo ama geçmeyen bi ishal söz konusu 10 gün olmustur napıcam bilgisi olan yardımcı olsun lütfen
humeyradmn acy isal olduğuna eminmisiniz bebeğim ek gıdaya geçene kadar hep o şekilde yapıyordu çünkü suda verilmez ki daha çok küçük ancak bol bol emzirerek sıvı kaybı halledilir
Canda acy anne sütü alan bebek zaten su gibi yapar kakasını katılaşması için katı bir şey tüketebilmesi gerek , endişelenmişsiniz ama boşa olabilir🫢
maygirl acy 42 gunluk bebek zaten sivi besleniyor kati ne yiyor ki zaten sivi kaka yaparlar eminmisniz ishal olduguna?ayrica ishal olsa okadr gündür doktora dahi gtmemissiniz o bebek mahvolurdu su kaybindan.
bademiko Kaka tahlili verdiniz mi belki enfeksiyon vardır bizimde ishaldi 3aylık kızım götürdüm hastaneye kaka tahlilinde enfeksiyon çıktı
acy Hayır tahlil vermedim bol bol emzir demişlerdi ozaman ishalin ilk günleriydi hala geçmedi gidicem sıvı kaybı oluyo mu acaba ondan endişeleniyorum
acy Doktora gitmeden anlayamıycam demekki acile gitsem hemen alırlar mı acaba yoksa randevumu almalıyım