Ben evhamlı bir insan olduğum için çocuk doktoruma da gittim danıştım sütü sağmanın hiçbir anlamı yok demişti etkisi yokmuş benim kullandığım ilacın çocuk üstünde selectra kullanıyorum , çocukta herhangi bir şey olmadı gelişimi vs her şeyi normal çok şükür uyku hali yapar falan demişlerdi ama aksine bizimki ortalarda geziyor 😁 doktorunuza danışın bebeğimizin en güzel dönemlerini kendimize zehir etmeyelim hayatın renkleri varmış dedim ilaçtan sonra ben mutlu olunca çocuklarım da mutlu oluyo