Merhabalar anneler bu sıcak yaz günlerinde 1 aylık bebişim isilik oldu özellikle boynu, ensesi ve sırtı. Mustela stelatopia kullanıyorum ama iyi gelmedi sanki. Her gün suya sokuyorum gün aşırı yıkıyorum. Kremide 3 gündür sürüyorum azalma yok. Krem öneriniz varmı acaba yada tavsiye lütfen