Rengarenk52 Zeyyyynep benimki kambur oturuyo korkuyorum omurgası mi sıkıntılı boyu mu kısa anlayamiyorum
Zeyyyynep Rengarenk52 yok ya kendilerinden geçiyolar daha kontrol de edemiyorlar kendilerini takılma büyüyünce geçer
deryayagmur Benimde öyle. Dikkatimi çekmişti ama bu konu üstünde durmuyor um çok.zamanla geçer diye düşünüyorum.
deryayagmur Rengarenk52 valla ben normal görüyorum sonuçta esnek vücudu. Yürürken aynı durmuyor sadece oturduğunda