smileanne Merhaba ablam 2017 mezunu. Hala mezun olduğu okuldan formasyon belgesi ve diplomasını almadı. Acaba kayıp olma durumu olur mu bıswy olur mu? Istedıgı zaman gıdıp alabıluyor mu
smileanne Eylulalyamom okulda kaybolma durumu falan olmuyor demı? Aradan 7 sene gecmıs ya sonuçta. Okula gıtse dıploma ve formasyon belgesını alabılır mı