Gulperi- Arkadaşlar merhaba kızım 14 aylık kaç gündür pişik geçmiyor.Havalandırıyorum ıslak mendil kullanmıyorum mustela kullanıyoruz iyi geliyordu bu defa hiç fayda etmedi ilerledi.Etkili önerebileceğiniz krem yada bitkisel biletler var mı
sugarmomy Gulperi- benim arkadaşım bu durumu yaşadı bebeğinin pişik olan bölümüne zeytinyagi sürmüştü ve gerçekten geçmişti İsterseniz bir deneyin
Bebegimben1 beyzabarlas birde altını sürekli yıkayın eğer ıslak mendil surseniz bile kurumasını bekleyin öyle kapatın