ebruyulalii Rabia_solmaz 41+3 te doğum yapmış biri olarak söyleyebilirim ki tüm tuşlara basmıştım o zamanlar korunmasız ilişki ananas bol bol merdiven in çık ve yürü birde ada çayı
Rabia_solmaz ebruyulalii herkeste aynı şey geçerli değil demekki karın ağrısı var bende de dün geceden bu yana ama doğum belirtisi mi bilemedim
limonzeytinmom Rabia_solmaz 2 kızımda da yapmadığım sey kalmadı 38 den itibaren. Hurma - hergün 4 kat merdiven çık in - günde 30 40 squat - ilişki - gün içi yürüyüş - hergün sıcak duş heerrrşeyi yaptım ama 2 kızımda 41. Hafta suni sancı ile doğdu 🤣
Rabia_solmaz Enlsr maşallah ne güzel bende de karın ağrısı var dün gecden bu yana amadogim belirtisimi bilemedim tabi
Rabia_solmaz AtlasMom_ amin inşallah karnimda anlamlandırma doğum bir ağrı var geceden bu yana doğum belirtisi mi bilemedim tabi
AtlasMom_ Rabia_solmaz benim doğumdan bi kaç gün önce nişanım gelmişti 1 gün öncede hafif adet ağrısı gibi bir ağrım olmuştu sabahına 6 gibi uyanmıştım ağrım fazlalaşmıştı ishalim ve kusmam vardı duşa girip belime sıcak su tutmuştum iyi geliyordu 8 de evden çıktım iyice sıklaşınca hastaneye gittiğimde 5 cm açılmam vardı doğum katına çıkasıya 7 8 cm olmuştu 2 saat içinde oldu doğumum sizinde çok kolay olur inşallah
sevgii55 Valla merdiven indim çıktım, halı desen yıkadım, evde halay romon oynadım. Yürüş desen yaptım.gittim en son suni sancıyla doğurdum 40+6 😂
Beyaz_papatya Rabia_solmaz anladım bende öyleydim amaa açıklık için doktor çok iyi dedi hatta o yüzden ama dene bu aralar sık sık