asya6 Kizlar meraba 4. Ayimiza girdik saglik ocagi demir ilaci yazdi daha once kullanan var mi acaba bi yan etkisi oluyo mu. Bide saglik ocaginin verdigi d vitamini iyi degil diyenler oluyo kullananlar bilgi verebilirmi tesekkur ederimmm
berna52 asya6 d vitamini hakkında bilgim var, doktorum sa aynısını söylediği için kendi önerdiği vitamini kullanıyorum , fiyat olarak biraz pahalı ama 5 6 ay gidiyor bende kendi oğluma kullanıyorum dedi. Sağlık ocağında ki gaz da yapıyor dedi.
betulonder asya6 merhaba sağlık ocağının verdigi demir damlasını kullanıyorum ben bebeğim 10 aylık. Ama d vitaminini bende iyi degil diye duydum degiştirdim oyüzden onu cok kısa bir süre kullandım. Eczaneye sorarsanız birsürü d vitamini tavsiye ediyorlar 🥰
Bebegim3535 asya6 sağlık ocağının verdiği d vitamininin içeriği temiz değil ve bazı bebeklerde gaz yapıyor. D vitamini ocean kullanıyorum. Demir için bestiron.
nnoktaa asya6 sağlık ocağının verdiği d vitaminini de demir ilacını da kullanmıyorum. Demir ilacı bestiron d vitamini ocean kullanıyorum. İçerik açısından temiz ve güvenilir
Aslnakn asya6 d vitamini ocean kullanıyoruz demir de doktorumuz özellikle ferrum kullan dedi onu kullanıyoruz
Hilal9 Ocean ve bestiron kullandık içeriği temiz tabsiye ederim doktorumuz ınaylamadı sağlık ocagınınkini üç kurustan sebepte çocuguma kullanmak istemedim ınay vermediği birşeyi zaten 1 kere alıyosunux uzun zaman gidiyor
Aslnakn toprakbulut bizim kan değerlerimize baktı doktor demir eksikti ben normalde ocean kullanıyordum ama onu bırak bu daha etkili dedi doktorumuz onu kullanıyoruz bizde şuan siz neden veremiyorsunuz