Merhaba arkadaşlar sezeryan doğum yapalı 3 gün oldu 34 haftalık erken doğum oldu bebeğim küvezde daha kucağıma alamadım 3 gündür 2 saatte bir sağım yapıyorum ama bir damla ya geliyor ya gelmiyor. Bol sıvı tüketiyorum dur incir tahin bestlak damla i Mom latte anne sütü arttırıcı çay ne varsa yiyip içiyorum ama sütüm gelmiyor napmam lazım 😞