umutluuanne Oğlum Aralık’ta 36 aylık olacak. İnternet sitesinde ayını doldurmayan çocukların tuvalet eğitimi varsa ve kendi ihtiyaçlarını karşılayabiliyorsa biraz daha erken başvuru olabileceğini yazmışlar. Aranızda daha erken başvuru yapıp başlayanlar oldu mu?