Merhabalar oğluma alfamino alerji maması kullanıyorduk 2 aydır falan tam bulduk mamayı rahatladık diyorduk ne gaz kalmıştı ne ağlamalar şimdide firma sıkıntısı var mama bulamıyoruz firmayla iletişime geçtim Ağustos ayında gelecek diyorlar ama mamamız kalmadı neocate mama denedik hiç içmek istemiyor ve aşırı gaz yaptı ne yapacağımı şaşırdım.
Elinde mama kalan kullanım tarihi geçmemişse parasıylada olsa verebilecek var mı?