Belinayozr Bugün doğum yapalı 36 gün oldu kanamam hep vardı az da olsa ama bugün normal adet olmuşum gibi kanamam var karnım ve sırt ağrısı da eşlik ediyor adet mi oldum yoksa lahosa kanaması mi aynı durumu yaşayan var mı
Beyzanrrrr Belinayozr vücuttan vücuda değişir kimi doğumdan sonra kanama yaşar sonra aylarca olmayan var seninki de lohusa kanaması 40 çıkana kadar devam eder bitince de düzensizlik olur çünkü doğum sonrası rahim hemen toparlanmıyor kendini sıcak tutman gerek yaz kış
UrbanMom Belinayozr benimde lohusayken kanamam kesilir gibi olmustu bir anda yeniden kanamam baslamisti hamilelik takibimi yapan doktoruma sormustum normal demisti lohusaligim bitince 1 hafta sonra adet oldum hatta yani o aradaki adet degilmis