Bebeğim 11 aylıkken yürümeye başlamıştı, çok da seviyordu yürümeyi koşuyordu bile. Ama bir kere çok sert düştü ondan sonra korktu yürümeye, şimdi elimizi tutup yürümek istiyor elini bırakınca da aşırı tedirgin oluyo kendini atıyor arkaya hemen. Bu durumu yaşayan oldu mu nasıl aştınız, canım çok sıkkın kızlar cevap verin lütfen