Benim bebeğimde süt alerjisi var. Kakasınınyapma sıklığı 2.aydan itibaren 3-4 güne ,3.aydan itibaren 7 güne ve 4.ayda 10 güne çıktı. Bağırsaklarına bakıldı, kan ve idrar testi yapıldı. Doktor süt alerjisi olabilir dedi. Kakasında kan yoktu ya da kusma problemi . Kakası mukusluydu. Süt alerjisi olabilir dedi doktor diyete başladım kakasını artık her gün yapabiliyor