ben kucukken yere cok bırakamadım annem soğuk alır derdi ;) 5.ayından sonra yerde zamn gecirdi 6 da döndü 7 de süründü 8 aylık şimdi;)desteksiz oturuyor
kaslarının gelişmesi bence cok önemli
bir de norolojik bir sorunu yoksa zaman kısmına takılmamak lazım bazı bebekler üşengeç oluyorlar