KbrArya
Memede uyuya kalmıyor mu çişli bezlerini takip edin gün de 5 6 kez yumurta ağırlığında çiş yapıyorsa gayet iyi doyuyodur
BurcuMehmetTaslak
Çişini kontrol edin birde emdikten sonra gazıyla birlikte sütte geldiğine göre doyuyordur bence senin bebişş emmeye çok düşkün maşallah bn hep kavga gürültü emziriyordum 6 aylık oluyoruz halen aynı zorla evde hoplata hoplata emziriyorm
Zdmom
[bilinmeyen] bizdede ayni sıkıntı var memeden hic ayrilmiyor kusuyor emzigi veriyorum zorla uyutuyorum 10 dk sonra uyaniyor uyaninca kesin kusuyor emzirmiyorum bidaha emzigini verip tekrar uyutuyorum o zamn uyanmiyo bizimki rahatsiz oldugu bi durum olmadigi surece zaten uyuyolar ya gazi vardir yada cok emdigi icin doydugunuda bilmiyor zaten bebekler mide fazlasini atiyor bizimki artik 3 gunde 1 kaka yapar oldu doymasa bizimki doymaz heralde
Ulku
[bilinmeyen] kkendimi gordum suan🤣🤣 2 sydan sojra zorla soktum agzina memeyi🤣 dusun sorun vaar sanmistjm 2 ay.memeden ayrjlmadigi icin hala bakiom axmi acaba die ilk 2 ay somurdugu icin beni😂 kav gunouk bebjs
Melikesmum
[bilinmeyen] bazı bebeklerin emme refleksi fazla oluyor emziğe alıştırın onunla oyalanır eğer sütünüz varsa 15 ile 45 dk arasında doyuyorlarmış
Belisss
[bilinmeyen] biZde tam 2 aylığız bızdede aynı sorun var ben cekene kadar emıyo bı o kadarda cıkarıyo. Acaba sutumuzun kalıtesımı ıyı degılde doymuyolar ?
Busearac
[bilinmeyen] canım merhaba. Memede uyuduğu an bebeğini al gazını çıkart. Eğer susmazsa emzik ver. Bebekler çok emdiği zaman kusar. Ayrıca eğer bebeğin emerken çok hırslanıp memeyi çıkartıp tekrar ağzına alıp sinirleniyorsa gazı var demektir. Ağızdan gazını çıkart öyle devam etsin emmeye. Benim bebeğim de öyle çünkü 🤗 10 dk sol, 10 dk sağ göğsümü veriyorum. Göğüs değiştirirken kesinlikle ağızdan gazını çıkartıp veriyorum. Sağ göğüsten sonra da gaz çıkartıp öyle yatırıyorum. Baktım hala ağIıyor emzik veriyorum
aysira
[bilinmeyen] bebekler boyle uyumayi severlermis anne kokusuyla.
aren61
[bilinmeyen] gazı vardr belkı😒
Liyaa
[bilinmeyen] aynı oroblem bizde de var memede uyuyor yatağa koyarken kalkıyor tekrar meme verince hiç emmemiş gibi şuan kucağımda uyku için direniyoruz memeden çekmemede izin vermiyor emzik canı isterse kullanıyor inşallah çabuk atlatırız bu süreci zombi gibi oldum geceleri uykusuzluktan
2707
[bilinmeyen] idrar yapıyorsa doyuyordur
Elifnur
[bilinmeyen] 57 günlük oğlum bana da bazen diyorlar sütün mü yetmiyor diye kimseyi takmıyorum ben beze bakarak anlıyorum 👌
Rabiays
[bilinmeyen]canım 2saatte bir 15 yada 20dk emerse doyuyor bebekler öyle göğsünde hep duruyor ya seni rmzik yerine kullanmaya alışmış sen emziğe alıştır 2saatte 15 20dk unutma daha sı fazla fazla sütüde kusar emzik alıştır
Askpare
[bilinmeyen] doyuyolar canım benim kızımda bugün 3 aylık oldu doktorumuz doydugunu anlamıyo obur bebel dedi 2 memeyi verdikten sonra tam olarak 4 saat bekliceksin dedi aglasada meme yok başka şeylerle dikkat dağıt dedi
TospikDefneninAnnesi
[bilinmeyen] aynı ben. Doktor bana çok kızdı beslenme alışkanlığını değiştireceksin dedi. 2-3 saate emzireceksin. Uyuyorsa uyanana bakar bekleyeceksin. Her istediğinde meme vermeyeceksin oyalanacaksın dedi. Çok emzirmek göbek fıtığına neden olur. Kusar sürekli dedi. Şuan 2. Günüm benim. Benimde bebeğim emerken memeyle uyuyor. 20 dk bir bebeğin tam doyması için ideal bir süreymiş. Süre tutuyorum memeyi yavaşça çekiyorum. Bebeği emzirdikten sonra 5 dk dik çekilde tutup omzumda sırtını ovarak geyirmesini sağlıyorum. Önce miğdesindeki hava boşluğunu alıyorum. Bu sürede tabi gözünü açıyor. Sonra dizimin üstünde yüzüstü pozisyonda 5 dk sırtını ovuyorum poposuna pış pış yapıyorum sakinlesin diye. Sonra ayağıma koyup hafif hafif sallıyorum. 2 gündür şimdilik sıkıntı yok. Ama bizde geceleri mahfediyor akşamdan başlıyor sıkıntıları. O zaman diliminde ne yapıcam bilmiyorum
ElaNaz
[bilinmeyen] ayni durum bizdede var.. sindirim sisteminin baslangici dil mis emerken dil hareket edince gazlarda harekete geçiyor bence.. memeden cekince kivranmasi geciyor..
Liyaa
[bilinmeyen] cnm 4-5kere çiş yapıyor kakayı söylemiyorum bez yetiştiremiyorum gazınıda rahat çıkarıyor ama dediğin gibi emerken hırslı emiyor bazen hatta biraz yüksek tutuyorum kusmasın diye yatağına koyuyorum dediğin gibi kusunca uyuyorçok emincede kusuyor bazen. ama emzirmezsem huzursuz oluyor kilo takibi yapıyoruz şuan 650 gr almış 20 günde 10gün yoğun bakımda kaldığı için emmedi doktorumuz 10gün takip edelim yine az alırsa gaviscona başlıycaz dedi
Lilium
[bilinmeyen] doyuyordur ama bebekler anne memesini severler orda uyuyakalmak isterler. o yüzden baktın emmesi seyrek seyrek yavaşça çek memeyi huzursuz olur açsa zaten tekrar aranır. Baktın çok aranmıyor 1 dk falan verme memeyi tekrar istemezse toktur
Kbrskrert
[bilinmeyen] gazi vardir canim
Findik
[bilinmeyen] cnm bnm bebegimde aynı şuan 37 günlük ama hiç bırakmıyor uyuyor memenin üstünde tam yatıracakken hemen uyanıp ağlıyor emmek istiyor gazını çıkarırken bnmkiside kusuyor ama bazen balgamli şekilde kusuyor bazende kesinti şeklinde bnde anlamadım nasıl oluyor doyuyormu doymuyormh pek bilmiyorum