Dört aylığız hem tadıma başladım hem de su veriyorum. Karnını doyurmuyorum tabiki ama kabak, patates,vs zeytinyağı ile tuzsuz bir şekilde çatalla ezip tadıma geçtim ardından da su veriyorum. Mutlaka her gün su ile seyrelttiğim organik keçiboynuzu pekmezi veriyorum. Öksürüyordu bir türlü doktorlar çare bulamadılar. Her şeyi temiz çıkıyordu kamerayla bile baktılar burnuna, ciğerlerine baktılar. Burun temizligi yapıyordum zaditen veriyordum ama asla geçmiyordu. Ne zaman ki keçiboynuzu pekmezi ni suyla seyreltip verdim ilk günden kesti. Öksürüğe çare bulamayan annelere de burdan duyurulsun🫶 çok var çünkü böyle. Bir ay düzelmeyen bebeğim iki günde toparladi