annebirkadin Kızlar bebeğim 3 ay 15 günlük. Doğduğundan beri böyleydi asla yerinde durmuyor sakin durmuyor kolları bacakları sürekli bisiklet çevirir gibi kollar sürekli oynuyor aşırı hareketli. Sizinkiler de böyle mi
umutluannee annebirkadin benimki de öyleydi 5 aylık oldu hala zor tutuyoruz bıraksak kanatlanıp uçucak 😀heyecanlanınca daha fena hareketleniyor
Nikita annebirkadin evet. Hiç durmayacak. Hareketli bir çocuğunuz olacak. Anne karnında bile durmazdı bizimki. Hala öyle
annebirkadin Nikita Aynen doktorum da demişti çok hareketli bir kız diye. Gerçekten de anne karnında da çok hareketliydi doğdu doğalı da öyle
mavimucize 18 aydan yazıyorum o günleri mumla arayacaksınız .şimdi hiç rahat yok sürekli tepemde , eşyaları dağıtıyor ve meme delisi çığlıl çığlığa.büyüsün diye dua ediyorum.2.çocuğa tövbe ettirdi
UrbanMom annebirkadin benim oglumda dogdu dogali boyleydi uyumaz kipir kipirdi 12 aylik su an ve ustune emekleme, tutunup kalkma, dolaplar açma …