fatihunal şu gün şunu yiyin diye bi liste yapamam ama benim diyetisyenim bana sabah kahvaltısında mutlaka yumurta zeytin peynir domates saltalık yeşillik ye demişti.Ekmekte iki dilim tam bugday ekmeği ye demişti.Yani tam bugday,Çavdar kepek ne isterseniz artık,Sonra kahvaltıdan 2 saat sonra mutlaka ara öğün bir porsiyon meyve ve bir bardak ayran ya da süt,Sonra öğle yemeği bir kase çorba iki dilim tam bugday ekmeği yağsız salata bir avuç kadar köfte ya da et tavuk herhangi bişey ne varsa akşamda yine çorba bakliyat filan ama pilav varsa ekmek yok pilavdan 4 kaşık sadece yemeklerinde suyunu yemiceksin.Ha öğle yemeğinden sonra yine ara öğün var meyve veya kuruyemişle ayran süt.Akşam yemeğinde sonrada ara öğün var mutlaka bu şekilde az az yiyerek ama sıksık yiyerek hem aç kalmadan hemde vücudu dinlendirerek sağlıklı beslenmiş oluyorsunuz.Ben bu şekilde 14 günde 4 kilo vermiştim.Sonra hamile olduğumu öğrenince bıraktım diyeti ama.Buara çay şekersz olursa daha iyi.Meyvede benim şekerim olduğu için muz filan yasaktı bana kuru dut vs de yasaktı şeker oranları çok yüksek diyr