ikizerkekannesi Merhabalar ikiz üçüz annelerine devlet bebek başına 150 tl veriyormuş ve elektrik faturasının belirli bir kısmını karşılıyormuş ben evrakları aldım ama daha doldurup vermedim bu parayı alan arkadaşlar var mı varsa maaş şartı vs aranıyor mu acaba