Merhaba hanımlar 4,5 aylık bir bebeğim var hep memede uyuyordu. Şimdi biraz emziğe alıştı lakin geceleri yarım saatte bir kalkıyor. Uykusu çok bölünüyor. Bende çok uykusuz kalıyorum. Uyku eğitimi vermeye karar verdim. Biraz araştırma yaptım. Emzirdim memede uyumasına izin vermedim. Altını değiştirdim kucağıöda sakinleştirdim. Sonra beşiğine koydum. Ve beni görebileceği şekilde yatağa oturdum. Burdayım güvendesin hadi uyku zamanı güzel oğlum felan dedim. 5 dk sonra ağlamaya başladı. Sonra kucağıma aldım sakinleştirdim. Tekrar yatağına koydum gene ağladı. Tam olarak 1,5 saat sürdü çokte uykusu var aslında ve pes ettim artık beşiği görünce bile ağlıyor. Ne yapmam lazım. Eğitim veren anneler başlarda sizinkilerdeöi böyleydi. Eski düzen devam mı etsem. Yoksa biraz daha sabredip alıştırmaya mı çalışsam ne dersiniz😞