UrbanMom dişlerin ayrik oluşu çok normal.ben çocuklarımı her sene rutin kontrol açısından diş doktoruna götürürüm mesela doktorun her zaman dediği bizim istedigimiz şey ayrık diş olması. Çünkü ayrık olduğunda dişlerde üst üste binme durumu hiç görülmez ya da minimuma iner biz bunu istiyoruz ağız ve diş sağlığı açısından dedi.oglumun dişlerinin tamamı ayrikti mesela şuan 11 yaşında tüm süt dişlerini döktü kalıcı dişleri çıktı hepsi bir hizada kızım var 3.5 yaşında onunda ağzındaki dişleri tam ve hepsi ayrık