sedasayan1111 vecihi 1 yaş olacağız artık yemiyor daha doğrusu hiç bir sey yemiyor zar zor yaptığım mamada çöp oluyor açıkçası bu hafta vermemeyi düşünüyorum
feyzaninemresi vecihi canım benim oğlum da 10 aylık, formül mama anne sütü yerine geçiyor zaten, 2 yaşa kadar ek gıdayla birlikte kullanılması gerekiyor 🌸
vecihi lAmMelodi ya benim oğlum bağımlısı değil ek gıdayı daha çok seviyor. Ama gece biberon istiyor 2 kere.
feyzaninemresi lAmMelodi oğlum da öyle, ek gıdayı seviyor maşallah yiyor, ama tamam doydu artık dediğim halde 10 dk sonra illa mama istiyor onu icmezse rahat durmuyor ya da uyumuyor 🤷🤷
lAmMelodi vecihi 7 aylık olucak ek gıda sonrası mama istiyor 75 cc veriyorum içiyor.Yoksa ağlıyor.Gözü mamada biberonda.
livanurvealpinannesi61 lAmMelodi 7 aylık bebek için normal yani. Doyana kadar ek gıda verilmez zaten.
lAmMelodi livanurvealpinannesi61 Bende öyle düşünüyordum ama bir kaç kişi ek gıda ile doymalı dedi kafam karıştı🤷🏻♀️