limonzeytinmom Kızlar gidip memnun kaldığınız bungalov var mı?? 34 ve 7 aylık kızlarım var İstanbulda Eylül ayında gitmeyi düşünüyoruz. Hem denize yakın olsun hem havuzu olsun istiyorum yarım pansiyon seklinde. Kahvaltı ve akşam yemekleri dahil. 😇
Meriskus limonzeytinmom oralar pek aile için uygun değil serseri uyuşturucu çok dönüyor Ama genede siz bilirsiniz havası doğası denizi güzel Ama zibidi tipler var genelde Antalyalımoldıgımdan ötürü biliyorum 😼
tineanigra limonzeytinmom olymposta denize yakın bi yer yok çünkü deniz için antik kentin içinden geçmeniz gerekiyor. Havuzlu yer falan bulamazsınız (yeni açılan olmadıysa) oranın mantığı salaş ağaç evler çocuklu aileler için uygun bi yer değil.
limonzeytinmom Meriskus hadi ya biz de antik kent var ateşli taşlar flana var gezilecek yeri oldugu için gidelim dedik. 2 3 gün olympos da 2 3 gün kaş ta kalalım diye düşündük ama 🥹
Meriskus limonzeytinmom valla güzelim göründüğü gibi değil ama kaşta kalabilirsiniz kaş harikaaaa tavsiye ederim
limonzeytinmom tineanigra Aaaa teşekkür ederim ozman kaşta konaklama yapıp oraya araba ile günübirlik gidebilir miyiz? Yakın mı?
pasaklisinkukuli limonzeytinmom yakın değil 2 saat en az kemer de tatil yaparsanız istediğiniz yerlere yakın olur kaş uzak
limonzeytinmom pasaklisinkukuli kemer de konaklamak yapıp olympos ve kaşı da günübirlik gezebiliriz yani dimi yanlış anlamadım. 3 yer görmek istiyoruz da ortasını bulmak daha iyi tabi.
tineanigra limonzeytinmom kaşa kemerden günü birlik olmaz ama kemerde kalırsanız olympos phaselis gibi yerlere günü birlik yapabilirsiniz.
pasaklisinkukuli limonzeytinmom kaşa yakın bir yer yok ne yazikki ya kaştan ya olmposdan vazgececeksin
Noname21 limonzeytinmom bulursan bana da haber ver evler denize uzak malesef o da tatilde insanı yoruyor Hele yemek dahil hiç görmedim ben beni de etiketle böyle site Dalan varsa
tineanigra limonzeytinmom o taraflarda biraz öyle mesafeler yakın değil. Kaş güzel ama etrafta güzel koylar var. Biz çocuklar yokken adrasan olympos kaş gezmiştik ama günübirlik değil adrasan ve olymposta 2şer gece kalıp kaşı son durak yapmıştık.
limonzeytinmom tineanigra cocuklar olmasa tabii daha kolay olur da cocuklar varken kısıtlı biraz. Gelmişkende Bi kça yer görmek istedim ben aynı yerde kalmayalım dedim fakat olmaz gibi anlatılanlara göre