Arkadaşlar bebeğim 7 aylık diş ağrısı çekiyor geceleri çok fazla uyanıyor hiç çıkarmadı daha alttan ilk dişini çıkaracak ama ne kndi uyuyor ne bizi uyutuyor yavrum çok aglıyor gece gündüz uykusu klmadı dün gece eczaneden tetagil birde calgel aldım ne kadar işe yarar bilmiyorum ama tetagili kullandım hala aynıydı aglaması calpol felan verdim hafif ateşi vardı ama banamısın demiyor bunu günde kaç defa kullanmam lazım calgelide mi beraber kullanım yada başka önereceginiz birşey var mı tecrübeli annelerden yardım istiyorum lütfen